نام و نام خانوادگی : سامان
27 بهمن, 1392 - 10:55 ب.ظ
خوش به حال من و تو كه با تابشش، زنده شديم و زندگي را آموختيم!!
نام و نام خانوادگی : طاهره احمدی
30 بهمن, 1392 - 1:54 ق.ظ
سلام بر عشق….مهربانا…..پرچم دار عشق و زیبایی…..برای بودنت و برای سیلی از انوار نورانی که به سوی جهانیان میفشانی از خدا سپاسگزارم….عزیز همیشه همراه ،بزرگترین تلنگر وجودم،از صاحب جهان برایت عشق و عشق و عشق طلب میکنم….عازم سرزمین وحی هستم،بعد از حلالیت ،عاجزانه نیازمند دعای خیرتان هستم…+1
نام و نام خانوادگی : شهره
30 بهمن, 1392 - 9:45 ب.ظ
با دل نوشته های شما سا لهاست زندگی می کنیم ممنون از شما
نام و نام خانوادگی : سامان
1 اسفند, 1392 - 8:47 ب.ظ
خود تو جان جهانی
گر نهانی و عیانی
تو همانی که همه عمر به دنبال خودت نعره زنانی
تو ندانی که خود آن نقطه عشقی
تو خود اسرار نهانی
تو خود باغ بهشتی
تو به خود آمده از فلسفه چون و چرایی
به تو سوگند
که این راز شنیدی و نترسیدی و بیدار شدی در همه افلاک بزرگی
نه که جزنی
نه که چون آب در اندام سبونی
“تو خود اویی به خود آی”
تا در خانه متروکه هر کس ننشینی
و به جز روشنی شعشعه پرتو خود هیچ نبینی
و گل وصل بچینی …
نام و نام خانوادگی : ساقی علی اکبر
20 فروردین, 1393 - 1:49 ق.ظ
دیدگاه ها
ممنون
خوش به حال من و تو كه با تابشش، زنده شديم و زندگي را آموختيم!!
سلام بر عشق….مهربانا…..پرچم دار عشق و زیبایی…..برای بودنت و برای سیلی از انوار نورانی که به سوی جهانیان میفشانی از خدا سپاسگزارم….عزیز همیشه همراه ،بزرگترین تلنگر وجودم،از صاحب جهان برایت عشق و عشق و عشق طلب میکنم….عازم سرزمین وحی هستم،بعد از حلالیت ،عاجزانه نیازمند دعای خیرتان هستم…+1
با دل نوشته های شما سا لهاست زندگی می کنیم ممنون از شما
خود تو جان جهانی
گر نهانی و عیانی
تو همانی که همه عمر به دنبال خودت نعره زنانی
تو ندانی که خود آن نقطه عشقی
تو خود اسرار نهانی
تو خود باغ بهشتی
تو به خود آمده از فلسفه چون و چرایی
به تو سوگند
که این راز شنیدی و نترسیدی و بیدار شدی در همه افلاک بزرگی
نه که جزنی
نه که چون آب در اندام سبونی
“تو خود اویی به خود آی”
تا در خانه متروکه هر کس ننشینی
و به جز روشنی شعشعه پرتو خود هیچ نبینی
و گل وصل بچینی …
باده بگردان…