زمستان را توصیف کنید
-
22 آذر 1391
موضوع : زمستان را توصیف کنید به نام خدا قلم در دست می گیرم و انشای خودم را آغاز می کنم. زمستان، فصلی است که وقتی از خواب بیدار می شویم هنوز همه جا تاریک است . فصلی است که دوست داریم بخوابیم . زمستان یعنی شاید فردا سوخته باشم، شاید هم قرار است...