عاشقانه ۳۴

  • 10 تیر 1392

عاشق همین کم کم آمدنت هستم
حضرت خورشید
طلوعت بی سر و صداست …

جذبه یعنی همین!

۱۰ تیر ماه ۹۲کمال

دیدگاه ها

نام و نام خانوادگی : ناهید 10 تیر, 1392 - 11:22 ب.ظ

طلوع خورشید هم مثل نفس کشیدن هست .یک طلوع مکرر ، بی صدا و معجزه آسا
از تشبیهاتتون لذت بردم ولی چرا خورشید حضرت هست
چرا اینقد بزرگ ، دور و متفاوت با تمنا کنندش؟؟

نام و نام خانوادگی : رضا 10 تیر, 1392 - 11:31 ب.ظ

ما هم کامنت رو افتتاح کردیم

نام و نام خانوادگی : زهرا 10 تیر, 1392 - 11:53 ب.ظ

استاد جان من واقعا شعر هاتون رو دوست دارم و دلم نمی خواد هیچ تغییری درشون بدین. فقط نظرم اینه که اون بند آخر یعنی جذبه یعنی همین خیلی به قسمت بالا نمی خوره. 🙂 سایت جدید مبارک و عاشقانه هایتان مستدام باد.

نام و نام خانوادگی : بهنام 10 تیر, 1392 - 11:56 ب.ظ

با سلام به آقای دکتر مطالب خیلی زیبا هستند .

نام و نام خانوادگی : هانیه نامجوی 10 تیر, 1392 - 11:58 ب.ظ

بی نظیر ه ه ه … 🙂
هم همه ی نوشته هاتون و هم اینجا …
خیلی خیلی مبارکتون باشه و مثل همیشه پر برکت 🙂

نام و نام خانوادگی : کیارش 11 تیر, 1392 - 0:26 ق.ظ

استاد
تبریک عرض میکنم

نام و نام خانوادگی : جمال 11 تیر, 1392 - 1:03 ق.ظ

آمدم تا در جذبه کاوشِ خورشید نگاهت ، بسوزان جان خاموش!!….

نام و نام خانوادگی : سایه 11 تیر, 1392 - 8:53 ق.ظ

پاینده باشید ، درپناه حق

نام و نام خانوادگی : fateme 11 تیر, 1392 - 9:55 ق.ظ

tabrik migam ostade aziz

نام و نام خانوادگی : شیلا 11 تیر, 1392 - 10:27 ق.ظ

حضرت خورشید …
جذبه یعنی همین …

استاد تبریک عرض میکنم .

نام و نام خانوادگی : کامنوش 11 تیر, 1392 - 10:35 ق.ظ

سلام استاد من
تبریک فراوان بابت این فضای مجازیِ جدیدِ دوست داشتنی
چه کارِ خوبی کردین که باعث شادیِ دلِ همه ی ما شدین…
مثل همیشه perfect و زیباااااااااا
پایدار باشین آقا

نام و نام خانوادگی : پریسا 11 تیر, 1392 - 12:09 ب.ظ

عالیه استاد عزیز
پاینده و برقرار باشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

نام و نام خانوادگی : فاطمه قدیمی 11 تیر, 1392 - 2:04 ب.ظ

به به استاد عزیز، عالیه…. 🙂
مبارکه…چه کار خوبی کردین استاد جان

نام و نام خانوادگی : hosein mirdamadi 11 تیر, 1392 - 9:47 ب.ظ talangor-h.blogfa.com

asan delbari kardan yani hamin

نام و نام خانوادگی : nazanin 11 تیر, 1392 - 11:41 ب.ظ

kash esme ostado ruye kasai k asheghane donbale haghihatan nemizashtan…injuri engar kheili durid…kheili
tabrike manam babate vebsit bepazirid..:-)