نام و نام خانوادگی : ناهید
10 تیر, 1392 - 11:22 ب.ظ
طلوع خورشید هم مثل نفس کشیدن هست .یک طلوع مکرر ، بی صدا و معجزه آسا
از تشبیهاتتون لذت بردم ولی چرا خورشید حضرت هست
چرا اینقد بزرگ ، دور و متفاوت با تمنا کنندش؟؟
نام و نام خانوادگی : رضا
10 تیر, 1392 - 11:31 ب.ظ
ما هم کامنت رو افتتاح کردیم
نام و نام خانوادگی : زهرا
10 تیر, 1392 - 11:53 ب.ظ
استاد جان من واقعا شعر هاتون رو دوست دارم و دلم نمی خواد هیچ تغییری درشون بدین. فقط نظرم اینه که اون بند آخر یعنی جذبه یعنی همین خیلی به قسمت بالا نمی خوره. 🙂 سایت جدید مبارک و عاشقانه هایتان مستدام باد.
نام و نام خانوادگی : بهنام
10 تیر, 1392 - 11:56 ب.ظ
با سلام به آقای دکتر مطالب خیلی زیبا هستند .
نام و نام خانوادگی : هانیه نامجوی
10 تیر, 1392 - 11:58 ب.ظ
بی نظیر ه ه ه … 🙂
هم همه ی نوشته هاتون و هم اینجا …
خیلی خیلی مبارکتون باشه و مثل همیشه پر برکت 🙂
نام و نام خانوادگی : کیارش
11 تیر, 1392 - 0:26 ق.ظ
استاد
تبریک عرض میکنم
نام و نام خانوادگی : جمال
11 تیر, 1392 - 1:03 ق.ظ
آمدم تا در جذبه کاوشِ خورشید نگاهت ، بسوزان جان خاموش!!….
نام و نام خانوادگی : سایه
11 تیر, 1392 - 8:53 ق.ظ
پاینده باشید ، درپناه حق
نام و نام خانوادگی : fateme
11 تیر, 1392 - 9:55 ق.ظ
tabrik migam ostade aziz
نام و نام خانوادگی : شیلا
11 تیر, 1392 - 10:27 ق.ظ
حضرت خورشید …
جذبه یعنی همین …
استاد تبریک عرض میکنم .
نام و نام خانوادگی : کامنوش
11 تیر, 1392 - 10:35 ق.ظ
سلام استاد من
تبریک فراوان بابت این فضای مجازیِ جدیدِ دوست داشتنی
چه کارِ خوبی کردین که باعث شادیِ دلِ همه ی ما شدین…
مثل همیشه perfect و زیباااااااااا
پایدار باشین آقا
نام و نام خانوادگی : پریسا
11 تیر, 1392 - 12:09 ب.ظ
عالیه استاد عزیز
پاینده و برقرار باشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
نام و نام خانوادگی : فاطمه قدیمی
11 تیر, 1392 - 2:04 ب.ظ
به به استاد عزیز، عالیه…. 🙂
مبارکه…چه کار خوبی کردین استاد جان
دیدگاه ها
طلوع خورشید هم مثل نفس کشیدن هست .یک طلوع مکرر ، بی صدا و معجزه آسا
از تشبیهاتتون لذت بردم ولی چرا خورشید حضرت هست
چرا اینقد بزرگ ، دور و متفاوت با تمنا کنندش؟؟
ما هم کامنت رو افتتاح کردیم
استاد جان من واقعا شعر هاتون رو دوست دارم و دلم نمی خواد هیچ تغییری درشون بدین. فقط نظرم اینه که اون بند آخر یعنی جذبه یعنی همین خیلی به قسمت بالا نمی خوره. 🙂 سایت جدید مبارک و عاشقانه هایتان مستدام باد.
با سلام به آقای دکتر مطالب خیلی زیبا هستند .
بی نظیر ه ه ه … 🙂
هم همه ی نوشته هاتون و هم اینجا …
خیلی خیلی مبارکتون باشه و مثل همیشه پر برکت 🙂
استاد
تبریک عرض میکنم
آمدم تا در جذبه کاوشِ خورشید نگاهت ، بسوزان جان خاموش!!….
پاینده باشید ، درپناه حق
tabrik migam ostade aziz
حضرت خورشید …
جذبه یعنی همین …
استاد تبریک عرض میکنم .
سلام استاد من
تبریک فراوان بابت این فضای مجازیِ جدیدِ دوست داشتنی
چه کارِ خوبی کردین که باعث شادیِ دلِ همه ی ما شدین…
مثل همیشه perfect و زیباااااااااا
پایدار باشین آقا
عالیه استاد عزیز
پاینده و برقرار باشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
به به استاد عزیز، عالیه…. 🙂
مبارکه…چه کار خوبی کردین استاد جان
asan delbari kardan yani hamin
kash esme ostado ruye kasai k asheghane donbale haghihatan nemizashtan…injuri engar kheili durid…kheili
tabrike manam babate vebsit bepazirid..:-)