عاشقانه ۲۹

  • 4 تیر 1392

خورشید عزیزم!
اعتراف می کنم
اگر قرار باشد از تعادل خارج شوم
و دیگر نتوانم قمر وار
به دور تو برقصم،
ترجیح می دهم
قانون جذب به مرکز را تجربه کنم
نه گریز از مرکز را….

دعا کن بسوزم
نه اینکه دور شوم …

خورشیدم!
برای تمام سیاره های عاشقت دعا کن…

۴ تیر ماه ۹۲

دیدگاه ها

نام و نام خانوادگی : کامنوش 11 تیر, 1392 - 3:58 ب.ظ

دعایم کن بمانم.

نام و نام خانوادگی : حسین 11 تیر, 1392 - 9:56 ب.ظ talangor-h.blogfa.com

من غلااام قمرم.

نام و نام خانوادگی : حسین 11 تیر, 1392 - 9:57 ب.ظ talangor-h.blogfa.com

بسیار زیبا بود استاد عزیزم.سایه ی عالی مستدام