عاشقانه ۳

  • 9 آذر 1386

  

قایم باشک …

تو چشم می گذاری …

من، فقط صفر ثانیه

از تو جدا می شوم

سیب می خورم

پایین می روم

سنگین می شوم

آنگاه

من عاشق می شوم

تو متعال می گردی …

این بار

من چشم می گذارم …

تو عاشق می شوی

من متعال…

….

من و خدا

بارها و بارها

این بازی را تمام کرده ایم …

 

دیدگاه ها

نام و نام خانوادگی : کامنوش 11 تیر, 1392 - 3:43 ب.ظ

من و خدا…