عاشقانه ۱۲

  • 30 شهریور 1391

چه روز خوبی بود امروز ،
می دانی؟
ساعتی بیشتر از دیروز
تو را صدا کردم

سی شهریور ۹۱
ساعتها به عقب کشیده شد

دیدگاه ها

نام و نام خانوادگی : کامنوش 11 تیر, 1392 - 3:48 ب.ظ

یکی از بهترین روزهای زندگیِ من بود…

نام و نام خانوادگی : وجیهه 31 شهریور, 1392 - 4:13 ب.ظ

چه خوب است لحظه هایی که با صدا کردن نام تو می گذرد