عاشقانه ۶۷

  • 8 بهمن 1392

ما را ز نام بردن تو منع کرده اند
گویی که کوه را ز یاد برف
دشت را ز اسم آب
سنگ را ز ذکر رود
ما را ز نام بردن تو منع کرده اند

نام تو را به هر طریق،
به نور و عشق و آینه تشبیه می کنیم
با چشم تو،
مهر را آنگونه هدف می گیریم
که زمین و آسمان را به هم ببافیم و
نام تازه ای برای تو بسازیم

اینگونه شمس،
حضرت خورشید می شود…

۸ بهمن ماه ۱۳۹۲

دیدگاه ها

نام و نام خانوادگی : yashar 8 بهمن, 1392 - 11:44 ب.ظ

mna bashiddddddddddddd

نام و نام خانوادگی : آرزو 21 بهمن, 1392 - 5:22 ب.ظ arezouhajikhani.blogsky.com

زیباست تشکر

نام و نام خانوادگی : سامان 24 بهمن, 1392 - 3:57 ب.ظ

كه همه طلوعش را مي خواهيم
آرام و در سكون!!!!

نام و نام خانوادگی : شهره 30 بهمن, 1392 - 9:47 ب.ظ

با چشم تو،
مهر را آنگونه هدف می گیریم
که زمین و آسمان را به هم ببافیم و
نام تازه ای برای تو بسازیم……درود بر شما

نام و نام خانوادگی : ساقی علی اکبر 3 فروردین, 1393 - 12:58 ب.ظ

حضورت سروشی سرخوش است .بی حاجت کلام ناموری

نام و نام خانوادگی : صنم یادگاری 10 مرداد, 1393 - 2:58 ب.ظ sanama93.blogfa.com

منتظر دیدار خورشید می مانیم